Bowling

Fredag vart massa mys på morgonen igen, sen åkte ** till jobbet.
Någon timme senare gjorde ja o Felix oss i ordning för att gå till dagis..
Åkte o handla med mamma, köpte hårfärg. Sen släppte hon av mig hemma o så åkte hon o syrran o hämta Felix på dagis klockan fyra. Jag färgade håret hemma, duschade o gjorde mig klar för att gå på förfest. Länne mötte upp mig så tog vi sällskap.
satt o stre en massa innan vi begav oss till bowlingen klockan halv tio.
Väl på bowlingen vart vi åtta stycken som skulle spela, det gick skit bra i början o jag kom tvåa första omgången. :) andra omgången gick bra under halva sen börja de gå ut för.. haha.. började bli lite full.. :) men skit kul hade vi o det vart en hel del mys oxå, vilket ja vart förvånad över, men glad :)
efter halv tolv hade vi spelat klart o började gå ner mot Mastis, var i valet o kvalet om ifall ja skulle gå hem o mysa eller följa med de andra. Men ja följde med dom andra, inne på Mastis så var det juh hur dött som helst. Klockan halv ett gick jag hem till ** istället.

Lördag morgon kom jag hem runt nio för att ** skulle jobba. Hade gärna legat kvar med han i sängen hela dagen..
La mig i soffan ett tag, sen ringde mamma o tyckte de va dags, så jag hoppa in i en dusch, gjorde mig klar o skulle gå ut o starta brorsans bil, vilket inte gick. Batteriet var urladdat så mamma fick komma dit o så vi fick starta den med startkablar. Sen åkte vi ner till Björk i garaget o lämnade den där.. Snälla Björk skulle fixa tvåorna på den..
Åkte sedan hem o la Felix o så gick jag ut o satte mig i solen o bara njöt :)

Rensade även min garderob igår oxå, oj va lite kläder ja fick kvar.. måste köpa lite nytt..

Lagade god mat senare, det vart potatisgrattäng, fläskfilé i vitlökssmör, sallad o sås. Skit gott, fast Felix petade inte ens i maten så ja fick äta själv.

Var väldigt tomt på kvällen sen, har juh blivit bortskämd en vecka nu så är juh van att ha nån här.. :) men fick söta sms ifall o så ska vi ses sen :)

klockan halv två så ska vi ha utbildning för nya konsulter. Ska bli mys det. Jenny o Banke får vi ta i slutet av april eftersom dom inte är klara än..

Nej nu skricker Felix på mig.. han tror att han ska få glass nu.. ohh noo!!

puss o kram

*floating on air*

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana in vad vi har gjort i helgen och lämna gärna en kommentar :)

2009-04-05 @ 14:45:29
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback