Dags att uppdatera!

Har juh inte haft tid o gjort det.. Lite annat för mig just nu :)

Dagarna som har gått sen sist har bara bestått av massa massa mys.. Han är helt otrolig o underbar den grabben! Känner mig verkligen omtyckt när han är i närheten.. Har en helt annan energi i själen nu..

Vi har träffats varje dag nu i mer än en veckas tid, vanliga fall hade ja blivit rädd nu o letat fel o anledning till att dra mig ur. Men just nu finns inte ens dom tankarna. Allt känns bara så bra.. Utöver allt mys så är han så fruktansvärt lätt att prata med, allt känns så naturligt. Men som sagt vi tar det som det kommer. får se vad som blir utav detta. Så tills dess får ni fundera på vem Han är.. :) endel av er vet ja redan gör det.. hihi..

nepp nu ska ja gå ut o röka, sen ska ja åka ut till Tina en liten stund o stri lite..

Får väl se om jag hinner skriva mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback