Dålig på att uppdatera

Det är juh precis vad ja är just nu. Tålamod mina vänner.. Har juh annat för mig.. Hihi..
Torsdags kväll var en sån härlig kväll. M kom vid ca sju, Felix lika glad som vanligt när han kommer. De busade en massa. Sen var det dags för sängen för honom o då ville han att M skulle följa med in o natta han. O det gjorde han, så den kvällen var det M som läste saga för honom.. Det såg juh bara för mysigt ut. Felix var mer än nöjd och jag oxå.. Efter sagan sa vi godnatt o Felix somna som en stock.. Då fortsatte myset i soffan istället..

Fredag morgon vakna Felix klockan sju o kom in o väckte oss.. Han flög på M de första han gjorde..
M gick upp o gjorde frukost åt han, helt underbart. Han tar sig an Felix så bra, o ja har inte behövt sagt något. Det har han gjort från första början av egen vilja.. Det känns så bra..
Sen satt vi o tog det lugnt i soffan o kolla på Bilar, Klockan tio var M tvungen att åka så nu kommer ja inte se han förrens söndag kväll.. :( Felix va jätte ledsen när han åkte, han ville följa med han o skulle sätta på sig sina skor..

Var nere till stan o kolla på Mc premiären.. Jösses va många motorcyklar.. antar att det var det fina vädret som drog hit fler detta år..
Efter det träffade vi Jenny o David en svänga.. Måste åka dit någon dag så de får leka mer fritt dom två..
sen bar det av hem.. o äta lunch.

Eftermiddagen bjöds på mat hemma hos mamma. Påskmat, de var mumma det..
Åkte hem klockan halv åtta tror ja, Felix somna som en stock i bilen..

Hemma vart det en lugn soffkväll, prata lite med Jenny i telefon o kollade på Talang 2009 och Berg flyttar in.. Alltså, en del människor.. Jag förstår inte riktigt hur man kan ställa upp o skämma ut sig på det sättet som vissa gjorde.. Kan kanske va så att dom inte förstår va dåliga dom är.. Men ändå tycker jag att man innerst inne borde ha en aning om det.. Eller så bryr dom sig helt enkelt inte om dom suger eller ej.. Jag vet iaf att jag skulle aldrig ställa upp, oavsett om ja gjorde något riktigt bra eller ej.. Risken att skämma ut sig för hela svenska folket vill jag inte ha.. men det är juh jag det. lite feg kanske.. :)
Carina Berg däremot, hon är juh bara för härlig ändå.. Så himla rolig..

Denna dag, Ska städa och sen kommer Banke o Kenneth o hälsar på Felix.. han blev jätte glad när jag berättade det för honom :) kanske han inte tjatar så om M idag som han redan gjort hela denna morgon..

Nepp nu ska ja dra igång..

Puss o kram

*saknar M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback