Hungrig!

Sitter just nu o väntar på att maten ska bli klar, blir riktigt bortskämd idag och får maten serverad. :) M står just nu i köket o grejar o sa till mig att ja kunde gå o blogga om ja va rastlös.. Vilken man!! ;) Fisksoppa är det som står på menyn, får se hur det smakar, aldrig ätit de men det lät gott iaf..

Igår så var det juh min födelsedag.
Morgonen började för ovanlighetens skull  med massa mys.. Klockan sex fick jag en fråga som jag inte var beredd på, men som jag blev väldigt glad över.. så nu ni snart kanske :P mer än så säger ja inte.. haha..
Sen så åkte M till jobbet, Felix vaknade någon timme senare o vi gick till dagis.. mötte sedan upp Sandra o Lise-Lotte på stan o fikade. Fick blommor av dom, så snälla.. Hade inte ens sagt att ja fyllde år (då jag inte bryr mig om att ja gör det.. hehe) men det hade dom sett på Face book. En smärre miss av mig kanske.. men glad blev jag :)
Hämtade Felix på dagis klockan två o åkte sedan upp till Mc med bror o Nina..
Efter det blev det marken, M följde även med dit.

kvällen bjöds på Hockey med Bror o Nina o M.. så såg min födelsedag ut på ett ungefär..  mys o mys o mys fick jag..

Idag har jag o M vart o kollat på Felix när han gick i påskparaden. Dagis hade sminkat på han med lite fräknar :) sen har vi handlat osv o nu ska vi äta o mysa lite till..

nu har ha uppdaterat er lite..

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Banke & Kenneth

Grattis i efterskott... ^^

2009-04-09 @ 14:56:05
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback