lättare

Svar till Becca: Det är brorsan som ska gifta sig, o jag ska vara brudtärna till Nina..
_________
Svar till Banke: Jag har oxå börjat få färg nu, på armarna iaf :) det är alltid nått.. men antagligen långt från dig :) 
_________ 

Idag känns allt mycket lättare, fortfarande rätt arg på visst folk, men inte så det förstör min dag..
Skulle juh ha sovit själv igår men så blev det inte. M kom allt ändå igår, o det var väl behövligt, tog en dusch tillsammans o sen låg vi i sängen o pratade, jag berättade om dagen o M vart mycket mycket irriterad. Sen låg vi bara o myste, han fick mig på andra tankar igen..

Felix var lika glad som vanligt när han fick syn på M i morse.. Åt frukost o Felix åt upp hela mackan, matlusten kanske håller på o vänder nu.. kan juh alltid hoppas..
Idag ska jag hämta Felix tidigare hade jag tänkt.. Tyckte vi kunde få lite mer tid tillsamman o vara ute o leka o så..
Ska ringa mormor oxå tänkte ja o se om hon har lust o köra mig så jag får panta.. börjar bli dags nu..
sen ska ja även diska o städa så det är klart inför helgen, får se om ja tar det innan felix kommer hem eller senare i em.. fast bäst är väl innan.. a vi får se..

trött 'är jag iaf idag.. skulle kunna lägga mig o sova faktiskt.. men de blir det inge med nu.. måste juh få allt klart idag.. I morgon har jag juh inte tid..

nepp nu ska jag ringa lite..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja jävlar du.. Det var kanske lite oväntat, men ändå känns det som hans stil att göra något som att gifta sig.. =) Känner honom ju bara sen McDonalds så jag vet inte om jag fått en förvrängd bild.. =) Hoppas allt är bra.. Jag får kanske komma o hälsa på någon dag? Hämta vittnessredogörelsen o snacka lite skit?

2009-04-19 @ 12:36:03
URL: http://luckybec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback