rast!

Nu tar jag en liten rast av allt arbete.. så grymt gött på baksidan.. har rensat mellan alla plattor, fått fram bord o stolarna hade ja redan ute så nu har jag tvättat av dom o ställt i ordning dom.. Sen har jag tvättat dörren o väggen o de.. så nu ska ja bara rensa klart i rabatten och få ut Felix leksaker.. så gött att få fram allt o få fint på utsidan..
Men nu försvann solen.. hoppas den kommer snart igen.. kanske får lite färg efter denna dag.. slippa vara blek :)
måste börja sola solarium nu, så man får en fin färg till bröllopet o när man ska börja visa sig i bikini på stranden.. slippa blända alla :P

måste även börja planera in datum för möhippan, planera vad som ska hända då, måste sen skriva ett tal till bröllopet, kolla upp frisyrer så jag o Tina kan börja prova vilken jag ska ha, börja kolla efter kostym till Felix, tyg till klänningen som syrran ska sy. Det är mycket nu :) o inte ens ja som ska gifta mig, haha, tänk då hur mycket Nina o Bror har..

nepp nu får ja nog ta o gå ut igen..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback