Trött

Är bara förnamnet på vad jag är just nu.. Detta har vart en jobbig period och jag hoppas att den tar slut nu.. Min hjärna funkar inte riktigt som den ska just nu, men trotsen går juh över den oxå tillslut.. har suttit o letat på internet om tips o triks, fanns några som är värda att prova iaf.. skriver mer om dom en annan dag..

Annars har juh dessa veckor vart underbara, och det är lika underbart varje gång som M kommer hit.. I helgen som sagt så sågs vi juh inte. Han kom på söndag kväll, vi laga mat o kollade på film. o det var underbart att träffa han igen.
Igår så grillade vi, bror o Nina var även här, sen blev det film igen.. Vi la oss ganska tidigt, strax efter att brorsan o Nina åkte hem..
Jag släpper mer o mer ut mina känslor o det känns inte skrämmande för fem öre.. Jag hittar inte en enda likhet i honom som i mina tidigare, inga tvivel i mina tankar o jag känner mig så trygg.. Nästan för bra för att vara sant..

Nu hinner ja inte skriva mer.. Svahn kommer strax o hämtar upp mig så ska vi åka hem till Pernilla o fika en snabbis..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback