utvilad

Jag känner mig faktiskt ut vilad idag.. har fått chansen att andas ut och samla nya krafter. en dag kvar till så är jag nog som på nytt igen.. Sen ger juh M mig så fantastiskt mycket energi. bara av att han är här så känner ja mig piggare. Håller jag på o faller för honom?? ja det tror jag nog alla redan listat ut att jag gjort. Jag gillar han skarp och hoppas verkligen att detta fortsätter. Tror än så länge inte att ja kan hitta bättre..

Annars då, måste fundera ut hur jag ska jobba i sommar.. Vill helst vara ledig i Juni, men vet juh inte än om jag har råd med de.. skulle vara skönt att inte behöva jobba dom veckor som Felix är hos Anders.. så man kan få åka iväg någonstans o bara få vila upp sig helt. De veckor dagis är stängt som Felix är hemma ska jag juh vara ledig, så att han och jag kan hitta på massa skoj oxå.. Bada o vara ute mycket..  En plan i sommar är juh att åka iväg till kolmården över en helg.. det tror jag att han skulle älska.. o få gå o kolla på alla djuren, leka i bamse landet osv..

Idag då, ska lägga mig ute o rensa i rabatten, ta ut bordet, fram med alla leksaker o allmänt fixa till baksidan lite..
sen ska jag även fixa till inne oxå.. laga lite mat. sen får vi se om M kommer ikväll oxå som alla andra kvällar.. Funderar även på om man ska ta sig en promenad när man är klar med det mesta.. skulle vara rätt gött.. se om jag kan få med mig någon.. alltid roligare att gå med sällskap..

Ska även sätta mig med Mary Kay oxå, boka lite klasser osv..

nepp nu ska ja gå ut.. här inne kan man juh inte sitta hela dagen..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback