17/2

Dags att uppdatera lite..
Helgen gick snabbt, bowla juh som sagt i fredags.. o lördagen börade med en tur på stan, både ja o Tina hitta oss en varsin klänning. trodde ja aldrig vi skulle göra i denna stad. Förnyade även mitt underklädds sortiment oxå.. så nu ska rensas o kastas lite.. o självklart fyllde vi på alkoholen oxå :) vilken tur vi hade, stängde precis nån minut efter att vi kommit in, så vi var sist ut därifrån..
Sen bar det av till Empoli, sallad för mig o Tina, den satt fint i magen.. Är så stolt över dig Gumman. :)
Efter maten åkte vi hem, gjorde mig i ordning o duscha lite o så.. sen kom Tina o hämta mig o så åkte vi ut till henne. där jag fortsatte att göra mig i ordning..
Senare kom Tommy o Cissi oxå, vi satt o tjöta tills klockan blev dags att åka in till krogen.. Cissi var nykter o körde, närsta gång får hon se till att inte ha bandy match på söndagen så hon oxå kan bli med o dricka, riktigt trevlig tös.. Fast hon var med o dansa o härja ändå så..
Väl ute på krogen så sög det ganska mycket.. majoriteten va typ 18-20. Dansade iaf endel, fick mig tre "ragg",  första kom mellan mig o tina o slet av sig tröjan (ingen vacker syn) o fula sig. vi skratta mest åt han, tills han börja komma lite väl nära mig, då fick jag börja buta bort han, han fatta väl efter typ andra eller tredje gången att ja inte ville ha han där.. hehe.. andra ragget var en kille som kom o fråga om vi skulle dansa, ja fråga va gammal han var för ja såg att han inte va äldre än 20. han tjata ett tag o fråga hur gamal ja va, han trodde ja var 20, vet inte om det ska tas som komlimang eller inte men.. iaf tillslut fick jag ur honom att han var 18 o då sa ja bara att det var barnaro o log åt han o gick.. han hitta snabbt en ny så det gick juh ingen nöd på han iaf.. haha.. tredje, ja va ska man säga om han, nog för att ja hade stövlar på mig men han var halva min storlek o såg tyvärr inte så jätte bra ut heller.. men han var iaf inge påflugen utan gick efter några sekunder när han såg att ja inte var intresserad..
Jo just de, en fjärde ringde o skicka under natten oxå.. men den säger ja inte vem de är..
Kvällen slutade tidigt för vi besluta att vi alla lika gärna kunde åka hem.. O rock ´n Röll mannen orkade sig inte ut så jag drog hem ja oxå..
Söndag, en mycket seg dag, vaknade rätt så sent.. o tog det bara lugnt, klockan halv tre fick jag besök av M, vi käka taccos och kolla på film. han drog senare o ja fortsatte mitt tvättande.. sen kollade ja på Beck på kvällen o orkade inte göra speciellt mycket..
Måndag stod det jobb på schemat.. Efter jobbet åkte ja o hämta Felix som var jätte sjuk kraken.. Mamma körde hem oss och ja tog tempen. 39,6 hade han.. han fick medicin o piggna snabbt till.. men sen vart han trött igen vid sju o ville sova, han somna men vaknade efter klockan åtta av att kattfan hoppa upp o börja trampa på hans ben så som hon bör när hon ska bädda.. åhhhh suck.. så då ville han inte somna om på ett tag.. men sen så...

nej nu ska ja fixa annat skriver mer om natten som vart o dagen som kommer sen..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback