18/2

Svar till Banke:
Haha ja du de är juh inte helt omöjligt, en stund blir de nog bra.. haha.. mm ja hoppas oxå han blir bra snart kraken..

*********************************

Nu ligger bubben o sover middag, hur han kan sova vet ja inte med allt hostande.. Hoppas hostmedicinen tar bort det snart.. kan juh inte ge mer just nu måste vänta nån timme till..
själv ska ja försöka ge mig på att plocka lite nu, men är sååå seg.. Felix är iaf feberfri idag, men han får allt vara hemma i morgon oxå, funderar även på om han ska få va hemma fredag oxå.. Känns som han behöver vila upp sig nu ordentligt innan jag utsätter han för nya bakterier o skit.. Med tanke på att han vart sjuk fyra ggr på fyra veckor nu så..
Håller på o kollar lite efter en klänning till mig som ja ska ha när jag är tärna.. funderar på om de kanske kan bli billigare att sy den, men då ska ja juh hitta nån snäll människa som vill göra de oxå :) jag är juh totalt värdelös på att sy.. eller ja, jag kan väl sy men har absolut inge tålamod om det blir fel :)
Ska även sätta mig o försöka få tag på någon lokal att hyra till brorsan 25 års fest.. 

nepp nu orkar ja inte skriva mer här.. 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback