18/2

Fan va ja är rastlös, de bara kryper i kroppen på mig, funderar på va ja ska ta itu med.. tänkte rensa skrivbordet men ja ¨måste införskaffa mig lite pappershållare o sånt först o har ingen bil idag så det får vänta tills imorgon..
så nu funderar ja på om ja ska ta o rensa någon garderob, finns alltid saker man kan kasta bort så..
I morgon ska ja iväg o handla lite grejer, Tänkte att ja ska bli ordningsam av mig så måste köpa lite saker för att det ska gå lite smidigare.. haha.. får väl se hur länge de varar.. papper o sånt är juh inte min starka sida att hålla ordning på..
sen ska ja även leta efter någon färg, för eventuellt i helgen ska det målas om i min hall... Yeah!!! som ja längtat efter det.. pappa är snäll o kommer o hjälper mig.. så då går det fort oxå..

nu har ja precis satt på ugnen, ska snart slänga in en fiskgratäng. mmm gottgott.. fick bli lättlagat idag, så hinner ja med mer o greja överallt..

har börjat buda på tradera lite, faktiskt vunnit fyra auktioner, duktig ja :) ska börja samla på mig alla disney filmer tänkte ja.. kan va lite kul o ha.. älskar juh disney själv så.. o skönt att ha några att variera med o inte se samma hundrafemtioelva ggr innan herrn tröttnat o man skaffat en ny.. men först måste ja skaffa en hylla som ja kan ställa dom i så att mister inte når honom..

BTW, Felix heter faktiskt Per Felix Blåbär.. hahahaha.. så goo han.. fast idag har han sagt sitt rätta efternamn några ggr iaf..

nej nu ska ja göra nått igen...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback