19/2

Rensar skrivbordet för fullt.. ja är så expert på att stöka till när ja rensar så just nu ser det ut som ett bombnedslag.. haha.. men de blir bra sen när det är klart iaf :) det är juh de som är huvudsaken..
Va iväg o handla en massa förut, så nu är helgen fixad..
Köpte även färg till hallen, så på lördag kommer pappa o målar åt mig.. ska bli så skönt att få bort den fula färgen som är.. sen är det bara att börja planera hur ja vill ha allt.. finns mycke ja vill göra men de blir lite i taget.. är juh inte gjord av pengar direkt..
Börjat samla på mig Disney filmer oxå.. buda lite på tradera o idag kom dom första två på posten så nu är det bara fyra kvar.. vart juh rätt så mycke billigare o köpa där än på på nå¨n affär.. o dom är juh nya så de är juh bra..
Min mp3 kommer förhoppningsvis i morgon oxå :) även den från tradera, en  ny med 8gb för 280 kr tycker ja är rätt bra.. sen om det inte va nått speciellt märke på den spelar inte mig nån roll.. huvdsaken är att den funkar.. 

nej nu blir det o fortsätta.. få se om ja skriver mer sen.. 

o om du läser detta Banke så har ja inga pengar på telefon att ringa upp för så du får gärna ringa igen om du vill :)

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback