20/2

Åhhh va skönt.. Allt är färdigt, lägenheten är i tipptopp!! Luktar skurmedel o aaa de är så gött.. Nu kan vi bara ta det lugnt resten av eftermiddagen, ska snart börja med maten, Tror de får bli ugnsstekt falukorv o mos till.. Sen ska ja försöke ge mig på att få bort borden ute i hallen.. Pappa sa att det borde räcka med att blöta den riktigt mycke o sen dra bort den.. får hoppas de.. för den vill ja inte ha kvar nu när vi ska måla.. Funderar på om ja ska försöka hitta någon snygg väggmålning som ja kan ge mig på.. Ha den på den lilla väggen vid toadörren kanske.. mm de skulle nog funka.. sen ska ja hitta någon snygg matta o matchande dörr matta att ha där ute.. så kommer det bli hur bra som helst tror ja.. skönt att det händer nått här hemma.. snart är det nog så nära ett hem ja vill o kan komma..

Felix ligger o sover, han somna i min mormors knä förut medans ja torka golven.. Hon var även med o hjälpte mig med det sista när dom kom.. Så glad över att ja har henne.. o mamma såklart..
På söndag ska Felix till mamma.. för då ska ja juh ha makeup klassen.. Malin kommer och håller i den samtidigt som ja får min utbildning.. hur bra som helst.. kanske ja kan komma igång med det snart o få lite extra pengar genom de oxå. ska sätta mig o skicka till folk igen o se vilka som kommer.. Hoppas det blir några iaf..

så Min helg den är fullbokad iaf..

o Felix kläder har kommit från HM.. får se om ja orkar ta mig dit i morgon eller nått o hämta ut.. är juh ingen panik direkt..

Nepp nu ska ja lägga in lite låtar på min MP4.. så den är laddad med musik o redo för att användas..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback