20/2

Nu är borden borta i hallen.. hur lätt som helst..så nu är det bara allt annat för arbete som ska göras. Färgen var inte riktigt som ja tänkt mig men det blir nog bra ändå, kan juh inte bli värre än va det är nu ändå så.. hehe..
Har även suttit o bollat med Tina lite, så nu har ja beställt en väggtext som ja ska sätta upp istället för väggmålning.. Hon är en klippa den tjejen, tur att vi har samma smak. Funkar som så att ja kommer med idéer som är bra, så bollar ja med henne o så kommer hon med några ännu bättre förslag som jag oxå tycker är bättre.. Skit bra!! :)
Så i helgen får ja målat o till veckan kan ja sätta upp texten.. Är helt hundra på att det kommer bli hur bra som helst!!

Sen ska ja bara köpa lite mattor, o så ska ja även köpa en bokhylla till vardagsrummet som ja ska ha alla filmer i så lilleman inte kommer åt dom.. De blir juh förstörda på en gång nästan för det är juh nån som ska byta film var femte minut.. Fast det får han inte för mig, men han passar på om ja lämnar rummet en stund.. den busen.. haha

På tal om buse.. Den lilla huliganen gjorde ett väldigt medvetet hyss förut.. I morse fick han syn på en chokladkaka som ja lagt ute på bänken i köket o skulle promt ha den. Ja sa ne du får den på lördag, han vart självklart väldigt arg men glömde snart bort den, ja la upp den på högsta hyllan i skafferiet. Dagen gick o han hade vart ute med mormor o sovit o allt, sen skulle jag ställa in falukorven i ugnen, o gick därifrån för att hämta telefonen, när ja kommer tillbaka står den en liten kille på bänken med skafferidörren öppen, chokladen hade han fått tag på o när han hörde att ja kom skynda han sig o proppa hela munnen full så han såg ut som en hamster om kinderna. Där stod han som ett ljus o låtsades som att ingen hade hänt.. ja fråga va har du i munnen?? han svara med ett svagt nej (då han inte kunde prata för det var så fullt) o ja fortsatte du ska inte spotta ut de kanske, o återigen ett svagt nej o man börja se chokladen rinna ut ur mungipan på honom.. hade lite svårt att hålla mig för skratt kan ja säga.. Min lilla buse de.. haha.. han är juh bara för otrolig på att komma på hyss o hur han ska utföra dom o sedan kunna stå o se söt o oskyldig ut.. haha..
han brukar numera skylla ifrån sig på katterna oxå.. När han gjort nått han vet att han inte får göra, ropar han på mig o visar o säger "katten gjorde de mamma".. så uträknad så de finns inte.. haha. Min grabb de.. tur att man kan skratta åt allt sen..

Nej nu blir det sängen, skriva lite i Felix lilla hyssbok o uppdatera den lite :)

Natti natt

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback