21/2

Dagen började med att pappa ringde o sa att han inte kunde komma o måla för att han hade skadat ryggen, mitt morgonhumör är juh känt som ganska dåligt så ja ringde till mamma o va irriterad, för att ja hade förberett nästan allt o hade ingen lust att plocka tillbaka allt igen.. Snäll som mamma är så erbjuder hon sig att komma upp o hjälpa mig, så ja började tejpa listerna o de sen kom mamma o syster. Syrran passa Felix o ja o mamma målade.
vi hann att måla två ggr så hallen blev klar som det var tänkt ändå.. Är så tacksam över att jag har min mamma! Hon ställer alltid upp oavsett vad..
Sen bjöd ja på mat som tack för hjälpen, det blev kyckling o bacon röra med pasta till.. den är juh sååååå go så det finns inte ord för det..

Nu sitter ja här o spanar runt lite, har kollat ut bilder o färger ja vill ha på bloggen.. Banke ska fixa den åt mig, det tackar vi för :)
Ska försöka lära mig själv oxå, men det tar ja en annan gång :)

Nu ska ja o bubben min sätta på en film snart o duka fram lördags godiset o mumsa.

Sen när han somnat hamnar ja nog här igen skulle ja tro..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback