22/2

Nu har allt folk åkt hem så nu inväntar jag bara Felix..
Vart en mycket lyckad kväll.. Det tackar vi för, nu känner ja mig mer än taggad att komma igång med detta.. O Malin är juh sån super bra person, hon får en verkligen peppad o hon framför allt på ett sånt himla bra sätt.. Nu hoppas ja på att få mer bokade klasser att hålla i.. Ska bygga upp mitt sortiment så ja kan börja hålla makeup oxå o inte bara hudvård.. 

Kvällen som kommer väntar med massa mys i soffan o ta igen sig efter denna helg.. känns i kroppen att ja stod o målade igår.. har träningsvärk... o hudvärken börjar tränga sig på nu känner jag så nu blir det att ta en huvudvärkstablett innan migränen kommer.. 

I morgon ska ja jobba, de är jag däremot inte lika peppad för.. men men de går nog bra de med.. 

Puss o Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback