22/2

Precis tvättat av allt smink o smörjt in mig med allt som ska göras :) känner mig som ett barn på nytt i ansiktet igen.. Så nu är man helt redo för sängen..

Har suttit o kollat på produkt sidan lite om va ja ska beställa för saker till mitt makeup förråd.. man kan lätt drömma sig bort bland dessa grejer o man vill ha allt..
Ska skaffa mig en egen hemsida oxå så folk kan se att ja arbetar med detta o höra av sig själva om de är intresserade..  Är grymt taggad för detta nu när ja såg resultatet av denna kväll.. Nu vill ja boka mer o mer klasser att ha..  Har väl eventuellt sex stycken på gång iaf så det är bra..

I morgon ska Felix tillbaka till dagis.. o jag ska gå upp till jobbet direkt efter.. tur att ja nu har en Mp4 så jag kan lyssna på musik när jag går oxå..
På tisdag står det bokrean på schemat o sen står det även jobb efter det..
Onsdag är ja ledig men då står det en himla massa plugg på schemat istället. samma sak på torsdag. Någon av dagarna ska ja försöka komma ner till gymet o skaffa kort.. måste börja träna nu igen..
Sen fredag står det jobb på schemat igen..
Men helgen har ja iaf ingen planerat o de är skönt, Jag o Felix ska nog bara ha en myshelg, inte planera massa utan ta det som de kommer.. Hoppas på fint väder så man kan vara ute o leka o så..

så ser min vecka ut, o känner ja mig själv rätt kommer det säkert hamna mer saker på schemat.. men men de blir som det blir.. Just ja, jag måste ringa massa samtal oxå, de får ja juh inte glömma.. Måste bla fixa en rättegång ja kan gå på. så jag kan bli klar med den uppgiften iaf..

Nepp nu blir det allt sängen för mig faktiskt...

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback