23/2

Usch vad jag är seg, skulle kunna gå o lägga mig o sova nu.. men de får vänta de..

Har haft huvudvärk, men nu har den äntligen släppt, mormor var snäll o kom o hämta mig efter halva vägen hem från jobbet så ja slapp gå mer med huvudvärk.. sen när vi kom hem satte ja på en film åt Felix så la jag mig o vila lite o tog tablett.. men nu fryser ja istället.. Är ingen sugen alls på att jobba i morgon heller.. men men de får gå..

Denna dag blir väldigt lugn, Felix är gör trött han så han kommer nog vilja lägga sig tidigt idag skulle ja tro.. de är juh bra för min del för ¨då kan jag oxå få komma i säng tidigt..
 Ingen matlust har jag heller.. Mår dock inte illa längra som tur är men orkar inte ens titta på mat känner ja.. Vet inte va de kan bero på.. Kanske för att det är så mycket som ska hinnas med på så lite tid o på så lite människor.. Typ helt själv..

Har beställt mönster nu till klänning som ja ska ha när jag är tärna, blir en tubklänning.. Syster ska få äran att sy den, hon har juh vart så duktigt med kläder till Felix o så tycker hon juh de är roligt så ja sa att hon kan få testa att sy denna om hon vill.. o de ville hon.. plus att hon måste sy en klänning i syslöjden nu fick ja reda på för att hon ska få högre betyg.. så de passa juh riktigt bra..

ska skicka till Banke oxå, såg att han hade ringt förut när ja jobba så bäst ja kollar va han hade på hjärtat :)

Nepp nu blir de lite mer slöa..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback