23/2

Godmorgon!!
Eller ja idag är morgonen inte så go, min mage krånglar o ja mår hemskt illa.. Ringde mamma o bad henne komma hit sen o köra mig till jobbet o dagis med Felix. O snäll som hon är kunde hon göra det.. Så hon kommer vid elva..

Såg även nu att någon liten filur har vart inne o ändrat lite på min blogg igen :) Tummen upp till Banke.

Usch ja är inte pigg på att jobba vill ja lova, kom inte i säng förrens ett igår tror ja... Fastna med en annan filur på facebook. Men kul hade ja iaf.. sen när ja väl la mig kunde ja som vanligt inte somna, så ja låg bara i vred o vände på mig.. Åhhhh ja blir tokig på detta..

Nej nu ska ja göra mig i ordning för jobbet.. 

Ha de bra..

Puss o Kram 

Kommentarer
Postat av: E.K

Fin blogg du har :)

2009-02-23 @ 18:48:21
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback