24/2

Gahhh denna dag började med att ja trodde ja skulle spy, mådde så illa så de va äckligt.. Tog mig iaf upp ur sängen vid kvart i åtta, Felix sov som en stock. Gick på toan o fick veta anledningen till att ja mådde piss.. Jo då, Månsan skulle minnsan komma idag.. Åhhhh..  Brukar typ känna mig som att ja vore gravid de första dagarna med den, må illa på morgonen, jobbig känsla i magen o humöret svajar lite smått..

Började försöka få liv i plutten oxå, gör trött han.. Tror ja fick lite liv i han vid kvart över åtta, då titta han på mig surt o sa "Nej mamma, du får inte vakna mig" "ja sova lite till snälla mamma"... För då får man absolut inte nått dåligt samvete när man tvingar upp honom ur sängen.. Hade gärna sovit hela morgonen ja oxå men men.. Skulle gått direkt till Maxi idag efter jag lämnat han, men eftersom ja mådde så illa så skippa ja det.. ska ringa mamma o se om hon ska dit nått nu på förmiddagen.. kanske ja kan följa med innan ja börjar jobba...

___________________________________

Svar till Banke:

Nej ja förstår att du inte vill det.. haha.. Tänk då hur ja känner mig sopm läser den många gånger om dagen :)

Svar till Sara:
Jag svarar nog bara ehmmm, hahahaha på den frågan :) Jag prova inte ens.. Har ingen ork till det just nu, hoppas på att när ja börjar träna att jag blir lite mer peppad till det.. :)

______________________________________

Tina ringde precis, stackars lilla Allis, har vart sjuk jätte länge nu stumpan. Hoppas dom kan hitta nått nu så hon får medicin o det går över..

Nepp nu ska ja ringa mammsen..

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, okej :) :P

2009-02-24 @ 12:07:35
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback