25/2

Svar till Sara:

Haha ja du Ludde hamna att med tiller dessutom en ni får behålla hemma hos er.. haha.. Mm dessa veckor är jobbiga, skulle bara vilja lägga mig o sova bort denna vecka :)

______________________________________________

Nu har jag precis kommit hem från stan, hitta lite smått o plock. Lite böcker till både mig o Felix, köpte även min hårspray som tagit slut.. Bara det att när ja betala med kortet så drog det dubbelt.. men som tur va så såg hon det innan ja gick så ja fick pengarna tillbaka :) beställde även en klipptid, lagomt till att bror ska ha sin fest nästa månad..

nu ska ja plocka lite hemma, sen blir det plugga.. vet dock inte vad ja ska börja med men, nått kommer jag nog på..

hörs sen.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback