25/2

Då satt man här igen då.. Väntar just nu på att Tina ska ringa, se om vi skulle dra iväg till Maxi en sväng eller inte.. Tycker att det är någon som behöver komma hemifrån lite nu :)

Vet ni va som händer om man kastar en påse med smartis till någon som ska ta emot den??
Jo det är som så att när denne person tar emot så går påsen sönder och det flyger smartis bitar överallt..
Vet ni då vad som händer med smartis som blir friterade??
Dom spricker lite så att lite av chokladen rinner ut, men annars så ser dom ut som vanligt, runda o hårda fast utan innehåll.. Dessa sjunker oxå dessutom i fristösen..
Men vet ni vad som händer med dom om dom hamnar under en värmelampa?
Jo de ser ut som vanligt, fast när man ska ta upp dom så är som så mjuka så man får ta dom med en slev så att det inte hamnar smält choklad överallt i pommes skåpet..
Så dagens tips är: kasta inte en smartis påse, gå fram o lämna den. Så onödigt arbete.. haha
För er som inte var med när detta hände kan ja bara tillägga att det var mycket roligare när man var där o såg det, o sen kan ja juh säga att det var faktiskt inte jag som klanta mig denna gång. FAKTISKT! jag var bara åskådare denna gång.. haha

Jag är grymt sugen på nått.. men jag vet inte vad.. hmmm.. jaja.. vi får la se vad som händer o sker..

Har fortfarande inte kommit på vad ja ska börja med för plugg.. men tror det får bli photoshop ikväll iaf.. kanske samhäll när jag sitter framför tvn..

Nej nu ska ja försöka ringa Tina o se om hon har batteri i telefonen nu..


See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback