25/2

Då sitter man här igen. O jag har inget vettigt att skriva kan jag säga.. Men jag har inget bättre för mig heller så..

Funderar lite smått på va man ska kunna köpa till bror i 25års present, han har juh pratat om att han vill tatuera sig igen men a.. vi får väl se va man kan hitta på.. Vet juh dock att han är inne o spanar här ibland så om ja kommer på helt hundra va ja ska köpa så ska ja nog inte skriva det här.. haha..
På tal om det måste jag spana lite mer efter lokal att hyra åt honom.. Någon som vet nån bra lokal? o vem man kan kontakta isf.. Strand känns juh lite avlägset faktiskt.. men a i värsta fall så..

mycket födelsedagar nu.. O Allis har juh inte fått sina presenter som ligger här hemma o väntar.. ja hoppas hon blir frisk snart nu o att Felix inte blir sjuk så ska vi åka o lämna dom till henne..

Började på en bok igår, verkar vara himla bra.. handlar om en tjej som blir misshandlad av sin mamma o massa annat.. En sann berättelse.. Har köpt massa såna nu, ska egentligen inte läsa sånt för jag blir så illaberörd av såna.. men dom är juh så bra.. Ska skriva mer om boken sen, orkar inte de just nu..

nepp nu ska ja ta en tur till tvn igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nej, jag tror absolut inte att bror din är här inne å läser ibland. de e lugnt, bara å skriva vad du tänkt... vi andra vill ju veta!

2009-02-26 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback