3/2

Denna dag har vart så lugn.. Felix han har haft feber, 39,3 på middagen.. så han har inte orkat gjort speciellt mycke.. bara suttit o soffan o kollat på film o sovit.. ätit en halv banan, men han har juh druckit massa iaf så det är juh huvudsaken.. fick ännu mer ångest att lämna bort han idag, vill juh ta hand om han när han är sjuk.. pyssla om honom o skämma bort han. sen är de nog lite att ja vill ha kontroll på hur han verkar o om han blir bättre eller sämre.. men Anders kommer nog få ett par sms av mig så att ja vet hur det går med honom.. Kom just på att jag skulle packat ner hans andningsmaskin oxå, men det glömde ja.. men ska juh försöka ta mig till mamma o hämta bilen. så får svänga förbi med den då.. är juh bra om dom har den ifall han får "krupp" oxå..

Som sagt, ja ska juh försöka ta mig till mamma.. så tråkigt att gå men de får nog bli så tror ja.. tänkte att ja kanske skulle ta o åka över till Willys i morgon, få med mig Jenny oxå, vi prata om att åka dit, men ingen av oss hade bil denna vecka.. fast nu sa mamma att jag kunde låna hennes bil så då kan vi juh åka..

funderar på va man ska hitta på för mat idag oxå.. är rätt sugen på en elmaco :) får se va ja gör åt det..

Ikväll blir det lugnt.. ska bara vila, har juh inte bleve så mkt sömn de här två dagarna.. så i morgon ska det bli skönt med sovmorgon..
torsdag ska ja juh jobba, slutar fyra.. just ja, de skulle ja juh sagt till Anders oxå.. aja får säga det sen.. kan juh vara bra att han vet att ja inte är hemma exakt fyra så dom inte står här o trampar.. hehe..
fredag ska ja oxå jobba, om Felix är feber fri de vill säga..
Peppar peppar ta i trä så har inte ja känt av nått denna gång, hoppas verkligen inte att ja blir sjuk nu oxå..

nej nu ska ja ringa lite samtal o fixa mig i ordning..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback