4/2

Svar till Maja :) Jag vet jag ja lovar att ja ska försöka med det :)

**

Precis gjort mig klar, inväntar nu ett sms så ska ja åka.. skönt att ha nått att göra när en tråkig kväll som denna..

Har ännu mer ont i svanken/ryggen nu, kan knappt resa mig upp ur soffan juh.. gör skit ont.. vet inte hur det ska gå o jobba i morgon, kommer säkert gå bra när ja är där, men efter passet kommer ja väl inte kunna röra på mig.. hårda skor o hårda golv med dålig rygg 'är ingen bra kombination. man får ont i ryggen annars efter ett pass där uppe så.. men men.. Hoppas det är Maria eller Martin som jobbar. då kan man iaf få skippa tunga lyft tror ja..

kanske ska tvinga J o ge mig en massage.. hehe.. vore nått det..

haha förresten.. Tina du är juh bara för go du.. Ringde i min telefon förut.. "Yoyo!!! Ja har hittat en skit snygg kille till dig!!"  jag- "jaså, o vem är det då?? " Tina- "de vet ja inte men han är snygg iaf" haha ja o resten av samtalet skriver ja inte här.. men hon är att för go min lilla match maker:)

nu fick ja sms.. dags att åka :)

bye bye suckers ;)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback