4/2

Vaknade klockan elva idag.. va skönt med sovmorgon..

Nu har ja precis duschat o gjort mig klar, ja ska åka o hämta Jenny så ska vi åka till Willys.. o kanske hoppa in på HM när vi ändå är där..

Resten av dagen består av, städ o plugg.. o ikväll blir de mys i soffan framför en film med J..

så ser min dag ut..

Prata med Tina förut.. konstigt ändå vilken effekt hon har på mig.. hon säger alltid det ja behöver höra o jag känner mig alltid starkare efter att ha pratat med henne.. Älskar dig gumman..
Hon o Jenny är dom som får mig att skaka av mig allt o bara fortsätta.. Ni är bäst!!

nej nu ska ja dra..

P&K

Kommentarer
Postat av: maja

Du måste börja se dig själv som en anka som låter allt rinna av, och inte som nån jävla disktrasa som suger upp all skit!!! ;) Puss!

2009-02-04 @ 15:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback