5/2

Dagen började bra.. gjorde mig ordning i lugn o ro för jobbet.. Maria ringde så ja vart sittandes o prata med henne rätt länge, vi hade mycket att prata om.. ska ta en fika snart o fortsätta prata.. Hon är så bra den tjejen.. så lätt att prata med, så rolig att umgås o jobba med.. a hon är en pärla helt enkelt..

Sen var det dags att leta fram jobbkläderna.. sprang omkring i en halvtimme utan resultat.. tillslut gav ja upp o fick åka o låna av brorsan.. vet fan inte vart ja gjort av dom alltså.. men a iaf, fick stressa iväg o hämta dom o skynda upp till jobbet.. där haffa chefen mig o ja fick börja på en gång..

dagen på jobbet började bra.. fick något väldigt fint att titta på ;) det varade juh dock bara i nån minut..
resten av dagen var inte speciellt lyckad.. gör stressigt o vi hade inte speciellt många personer som jobba idag.. så under tre timmar var det ingen uppehåll på att producera hamburgare, spela ingen roll hur snabb man än försökte vara så sa det bara poff så hade man lika mycket beställt igen.. tillslut så fick vi upp vårat skåp, a då beslutar chefen att skicka ut en person från köket, vilket ledde till att vi bara var två, o så kom det en buss o så var det kört igen.. jaja så kan det vara.. vet iaf att min rygg pulserar som bara den.. helt mör.. blir en massa värktabletter imorgon för att palla en dag till där uppe..

efter jobbet så åkte ja o hämta Felix.. och om han va glad att se mig, han sprang o gav mig en kram..
fruktansvärt trött har han vart idag, men glad o go för det.. har kollat på bolibompa o myst en massa.. klockan sju orka han inte va upp längre, så då gick vi o la oss.. men nu hostar han jätte mycket kraken..

blir en tidig kväll idag.. är såååå trött.. ska kolla på lyxfällan, sen blir det sängen..

får se om ja skriver mer sen lr ej..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback