9/2

Dagen började med att mamma ringde klockan kvart över åtta, hon hade fått tid på sjukhuset kvart i nio och eftersom jag hade hennes bil så var ja tvungen att åka o hämta henne.. Vi trodde juh inte att hon skulle få tid så tidigt men.. Det var då bara att skynda sig upp o göra ordning Felix o mig o slänga oss i bilen för att hämta henne.. Släppte av henne på sjukhuset o sen åkte vi hem för att göra oss klara för dagis.
Felix var dock inte så sugen på att åka, utan ville hellre se på film. Han tog upp fighten med mig men insåg sig besegrad efter en stund o gick med på att klä på sig allt o äta frukost.
Åkte till dagis och där var han heller inte så sugen på att stanna.. han ville hellre följa med hem, eller att mormor skulle stanna på dagis med honom.. Försökte lirka lite men slutade med att vi fick lämna han ledsen ändå.. Men som alltid vet jag juh att det går över så snart man gått därifrån..

Har suttit nu med Photoshop o grejat lite snart klar med det och kan skicka in. Tog en paus o gjorde om bloggen lite.. lite bättre än den innan.. men så snart ja fått koll på Photoshop lite mer ska ja fixa min egen..

Är riktigt seg idag, men det är väl resultat av för lite sömn i två nätter nu.. O man blir inte direkt piggare av att sitta vid datorn o plugga..
Denna vecka är mer eller mindre fullbokad. Idag o i morgon står det plugg på schemat. Onsdag, torsdag o fredag jobb. Torsdag efter jobb ska vi till Bror o Nina o hälsa på, fredag efter jobb ska ja fika med Maria. Lördag blir det festa, funderar på om man ska ha en liten fest här hemma.. Söndag ska ja vara bakis :)

nej nu ska ja fortsätta med pluggandet.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback