Gahhhhh!!!!

Jag är så uttråkad, trött, tjurig o ja allt man nu kan vara på en dålig dag.. Har läst alla mina bevakade bloggar sjuhundrafemtioelva gånger nu, kollat runt på facebook en miljon gånger, på tv är det bara nått sjukt program om män som har sex med sina bilar.. nått säger mig att de är något fel på dessa män, men va vet jag. Ungefär som vi kvinnor skulle ha sex med typ kläder, skor eller inredning typ.. hmm jaja så kan de vara...

Funderar på om ja ska gå o lägga mig istället.. Kanske göra en sida till i Felix scrapbook.. Eller lägga mig o läsa nån av böckerna ja köpte förut på Maxi. Köpte även några nya böcker till Felix, så ja kanske slipper läsa Ludde nu på ett par dagar.. Kanske ska skicka med det till Anders o Sara i morgon, så dom får njuta lite av den boken oxå :) eller ?? :) Haha ne Felix får packa de han vill ha med sig så får vi väl se va han stoppar ner för något..

Va skönt det skulle vara o ha någon som kunde krypa ner med mig i sängen o bara hålla om mig när man är på sånt här humör.. Fast vet dock inte om nån skulle vilja umgås med mig en dag som denna.. :P Felix ville gå o lägga sig vid sju redan han så, kanske var för att slippa mig.. :) ne då, så illa har ja inte vart, inte inför honom iaf, då är det bara att bita ihop o leka..

Nej nu skiter ja i detta.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Ludde får gärna stanna kvar hos dig :P Haha :) Uuuh, låter inge vidare detdär, den veckan är hemsk!

2009-02-24 @ 23:31:40
URL: http://sgoldson.blogg.se/
Postat av: sofia

hörrö d där känner jag igen.. folk e dåliga på att blogga när sånna som vi inte har nåt att göra! ;)

2009-02-26 @ 01:16:22
URL: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback