mys mys mys

Äntligen kom dagen som jag o Felix kunde mysa hela dagen tillsammans.. Då jag jobbat hela veckan fram till åtta på kvällen har jag kanske max träffat han tre timmar per dag.. Saknat han som bara den.. Men idag har vi myst massa..
Igår fick han somna i min famn i soffan, de var sååå mysigt o händer aldrig annars så ja passade på när han ändå låg i min famn o lät han somna där. Satt kvar med han i över en timme o bara njöt av att ha han hos mig.. sen i morse så väckte han mig klockan halv elva :) myste i soffan o gjorde oss i ordning för att åka o handla lördags godis.. När ja kom till coop så funkade inte mitt kort, krånglade som bara den o tillslut fick ja åka hem till mamma o hämta hennes kort o betala med.. PINSAMT!!! sen åkte vi till Nillas o köpte glass, provade kortet o då funkade de minsann... tröttsamt..
Efter det åkte vi hem o sov en stund, sen blev det pizza, film o massa mer mys.. Är mer än nöjd med denna dag.. den var välbehövlig!!

Igår på jobbet höll ja på att bli på körd av en galning.. Skit förbannad var han, han hade tydligen fått väntat på maten en kvart, vilket inte jag visste när jag gick ut med maten till honom. Hade jag vetat det hade jag inte tvekat till att ge han pengarna tillbaka.. Jaja iaf, han fick maten sa otrevliga saker slängde igen dörren o jag fortsatte till bilen framför och hör hur han startar bilen, trycker gasen i botten o kör ut, han snudda mig nästan med backspegeln så när var det, antingen gjorde han det med flit eller så gasa han iväg så fort att han inte hade kontroll på vart han var.. Vilket fall så tycker ja det är en idiotisk grej, kan förstå att han var arg, men så arg behöver han inte bli så att han nästan träffar mig, jag som inte hade en aning om att han väntat så länge..

En annan grej, mycket bättre sak som jag fick reda på igår på jobbet.. Vi hade haft en kontrollant där i onsdags vid lunch, han/hon hade kommit i driven.. Jag stod i andra luckan och fixade 100 % betyg på min insats, den ni :) vi fick tyvärr inte 100% i slutbetyg, tror vi fick 96 eller 98 % , det enda som missades i första luckan var kvittot, det var det vi felade på.. Så det ska vi vara nöjda med.. O bonus på lönen blir det då oxå så det tackar jag inte nej till :)

nepp nu ska ja lägga mig o kolla på Yes man..

får se om ja orkar skriva mer sen

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback