Fortsättning

Ligger och bloggar från mobilen om ni undrar varför jag inte skriver allt i ett inlägg:) jag håller ju på och gör min läxa på datorn o defragmenterar eller vad de nu hette. Så blir banke nöjd i morgon när han kommer. Haha. Iaf, kommer bli kanon i morgon tror jag, speciellt sen o sitta o få hjälp av malin att lägga upp arbetet på ett bra sätt. Ska även lägga upp en film i morgon på felix, när han läser ludde boken:) sen blir de till att gå upp tidigt så man hinner allt innan. Så kanske bäst att sova nu:)

Kommentarer
Postat av: Banke

SV: Bring it on... Jag är alltid beredd vettu...

Hahahaha ...

Sov så gott och kramar lilla bus ungen från oss med...

2009-03-15 @ 01:12:31
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback