Fredagen

Jo dagen börja som sagt med att syster kom o var barnvakt så jag kunde åka o klippa mig. Blev jätte nöjd, hon är så bra den frisören. Behöver knappt säga hur jag vill ha det så får ja som jag vill. Henne kommer jag att boka varje gång ja ska klippa mig... Hon sa även att ja har bra kvalitet på mitt hår, var inte alls slitet mer än i topparna o ändå var det december som ja var där sist.. så hon tyckte att det räckte för mig o klippa mig varannan månad..
efter klippningen gick ja o mötte upp Jenny för att luncha, det var mycket trevligt.. Hade mycket att ta igen.. hoppas nu att vi kan försöka ses mer, o med Felix o David, de ses juh jätte sällan o det tycker ja är så synd..

Efter lunchen begav ja mig hem för att dra igång o städa, min underbara snälla syster hjälpte mig utan att ja ens behövde fråga.. så städningen blev precis klar till att Anders skulle komma o hämta Felix. Felix var ledsen o ville inte åka från mamma.. usch de är ju så jobbigt när de är så.. ja ser ju helst att han är så ivrig att komma iväg att han knappt hinner säga hej då.. hellre de.. då känns det ju bra att lämna bort honom.. de gör det ju inte när han är ledsen o säger att han vill vara hemma hos mamma..
När dom hade åkt slängde ja i färg i håret o började göra mig i ordning. In i en dusch o skölja ur färgen o allt.. sminka o fixa håret, på med outfiten.. vart lagom klar till att klockan vart sex o bror kom. vid sjutiden dök några till upp, sen droppa alla in allteftersom.
Festen vart riktigt lyckad, bror va nöjd med presenten från mig o Tina, vilket blev bidrag till att tatuera sig. Kollaget som ja o Nina gjorde dagen innan va han oxå mycket nöjd över :)
Vi spelade Guitar Hero, sjöng lite ABBA låtar, volymen blev högra o högra på folket, men det vart inga klagomål iaf.. se n begav vi oss ner till mastis där det bjöds på massa dans o tjat. var riktigt kul, o oojojojoj va ja var full.. så full har ja inte vart på evigheter.. haha.. men kul hade ja.. O Länne gubben, han var ju så go igår o tog hand om mig.. Var ju nån som var intresserad av mig där som han inte tyckte dög åt mig så han visade klart o tydligt att det var förbjuden mark.. haha.. sen så såg han till att ja tog mig hem som ja skulle innan han lämnade mig.. o massa annat under kvällen om att bara skulle höra av mig om det är nått så tar han hand om det.. osv osv.. min bodyguard de..

Väl hemma så somna ja ganska fort, vaknade klockan sju första gången o hade alla kläder på mig.. haha.. så full var ja..
I morse så vakna ja klockan halv tio o det kändes som de var tio elefanter hade disco i huvudet på mig, så det vart huvudvärkstablett o sova lite till.. vaknade sen klockan halv ett.. haha

Dagen idag har vart lugn. mest legat i soffan o tage de lugnt.. Pratat lite i telefon o så..
nu kom tina o hämta sina saker, hon var precis lika pigg som mig, o hon har vart på dop idag,, hehe.. inte ett dugg avundsjuk vill ja lova..

nepp nu blir de ryggläge igen, kanske orka gå o hämta pizza.. eller hemkörning kanske.. :)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback