Godmorgon

Igår var en helt underbar dag, Felix va på så bra humör, han va go o glad hela dagen o vi bråka inte en enda gång. Han överraskade med att komma bara sådär o ge en puss o kram. Han var med o hjälpte till o lyssna på allt han vart tillsagd. så jag behövde bara säga sakerna en gång.. Alltså han va så underbar igår så ja va helt känslosam på kvällen, ville inte att dagen skulle ta slut, ville fortsätta mysa..
Vi åkte hem till mamma efter dagis, mamma va inte hemma men syrran o brorsan va de.. vi gick ut o sparka boll o lekte i parken. sen gick vi in o laga mat o baka kladdkaka. Felix var med hela tiden o hjälpte till.. Rätt var det var så kunde han komma o slänga sig i armarna på en o säga "mmmmmm mamma, goding" även syrran fick sig en hel del kramar o pussar.. o henne brukar han bara bråka med.. haha.. efter maten o kladdkakan började en liten ung herre bli trött, men istället för att vara sur o bråkig som han brukar bli då så satt han bara i mitt knä o krama mig, somna nästan på min axel flera gånger. Vi vänta på att mamma skulle komma hem, ville höra med henne om mina lock i öronen, men tillslut sa Felix "mamma, åka hem nu, mormor kommer inte" hehe så söt. Så vi börja klä på oss o då kom mamma.. Men hon hade bara såna tips som jag redan hade försökt med hela dagen.. Typiskt..
Sen åkte vi hem, Felix somna i bilen o vakna när jag skulle bära in han.. men så fort kläderna va av så somna han gott igen i sin säng o vaknade halv nio o kom in till mig o väckte mig..

Morgonen idag har vart helt okej den med, lite krångel med att göra oss i ordning, men han ville vara hemma hos mamma.. men när vi väl kom till dagis så fick jag några pussar o kramar o sen sprang han in..

Han har dessutom börja bli jätte duktig med att klä på sig själv, han klarar nu overallen, halsduken, mössan o skorna helt själv. vantarna är inte riktigt lika lätt. men förhoppningsvis behöver vi inte ha dom länge till ändå..

Nu har jag skröte lite om min son :) men han är juh min ögonsten, mitt allt så ja måste juh skryta över vilken underbar son ja har!!

nej nu ska ja hoppa in i en dusch, sen funderar ja på om ja ska åka till Maxi o handla eller Willys.. ska se när Tina ringer om dom vill med eller inte.. 

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback