Lock!

Jag har lock för öronen o de ger sig verkligen inte.. o inte nog med det så har ja juh självklart ont i huvudet oxå, o fryser som bara den. hoppas de inte är nått jobbigt på gång nu bara.. har inte tid med detta..

Igår orkade ja inte blogga, ja o Felix hade de bara mysigt igår, han va sååå go mot mig o det var så underbart att ha han hemma igen...

I morse klara vi av morgonen utan bråk, han var endast go o hjälpsam hela morgonen.. När vi kom till dagis o jag skulle säga hej då fick ja en kram o en puss, ja reste mig upp o skulle gå kom han springandes efter o ropa mamma, ja stanna o fråga vad det var så sa han att han ville ha en till puss.. o självklart så fick han det o en kram till oxå.. sen skulle ja gå igen o samma händelse upprepades en gång till.. så goooo.. sen fick jag iaf gå o när jag skulle sätta mig i bilen hörde ja mamma, mamma igen. då stod han på kullen o titta på mig "hej då mamma" sen gick han ner till staketet o ställde sig o jag fick massa släng pussar o sånt.. va bra de känns o lämna då :) hoppas han är lika glad att se mig sen..

nej nu ska ja göra mig i ordning.. åka till apoteket innan ja ska hämta min älskling..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback