Mars

Svar till Rebecca:
Ja vi har jätte mysigt ihop han o jag :)
_______________________________________

Fan va trött jag är idag.. Men det är inte Felix kan ja lova, har försökt att få han o sova sen klockan tolv.. men icke.. fast han är juh inte på dåligt humör så det gör juh inte så mycket...

Tar just nu en paus, har precis städat Felix rum.. Ska snart gå ut o diska tänkte jag.. men det tar emot idag.. sen ska man laga mat men har ingen aning om vad.. Tror det blir tacos.. skulle haft det i fredags men de blev aldrig så..

Felix har vart jätte duktig med pottan idag, gjort både nr ett och två på den idag.. Det kommer mer o mer.. Skönt!

Ikväll funderar ja på mys framför en film.. Se om man kan få nått sällskap till den oxå.. vore juh nått de.. om ja orkar vara social oxå de vill säga..

Ska lägga upp några filmklipp på Felix oxå tänkte ja, Banke måste få se vad han säger om honom.. haha..  Det är numera Banke som heter Blåbär, o är en skitunge.. haha..

jag är festsugen oxå.. skulle va kul o gå ut o festa, o kanske i karlstad eller Karlskoga. lite omväxling...

nepp nu ska ja bädda rent i min säng oxå..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback