Sliten som få

Är precis va jag är.. Är så trött så jag vet inte avart jag ska ta vägen, mådde så illa i morse när jag vaknade så jag ringde till dagis o sa att Felix fick vara hemma idag.. Orkade verkligen inte göra oss i ordning o gå iväg.. Sen har vi juh ändå fullbokat i eftermiddag oxå.. När mamma slutar jobbet så ska vi åka med henne hem o så ska vi baka smörgåstårta o kladdkakor.. I morgon ska mamma ha sitt kalas..

Sen innan kalaset i morgon ska jag iväg o hålla i en hudvårdsklass.. Ska bli kul o hoppas att den blir lyckad.. Syster ska ta hand om Felix så länge.. sen ska jag iväg o hämta upp dom o sen direkt till kalaset..

Söndag kommer Malin hit o ska hålla föredrag för de som kan tänkas sig att börja med detta.. o förklara hur allt är upplagt o hur man går till väga..

så denna helg är fullbokad..

just nu försöker ja även hitta någon lokal åt bror, men de går inge vidare bra kan ja juh säga.. Vet inte hur vi ska lösa detta. det börjar juh dra ihop sig nu.. är juh bara två veckor kvar lite drygt..

nepp nu ska ja fortsätta med tvätten o försöka piggna till o ta tag i disken oxå..

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Banke

Sanningen ögonblick...

Du ställer fråga... Jag svarar ärligt...



Try me...!!!

2009-03-08 @ 22:29:09
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback