Tankar

Har bara en massa tankar som snurrar i mitt huvud.. Jag trodde ja kommit ur denna period, men icke.. O allt började igen efter ja börja jobba ordentligt på McDonken.. Något säger mig att det är dags att ta sig därifrån.. Hela förra veckan var det sömnlösa nätter, lördagen var värst av dem alla, jag somnade inte förns halv sex söndag morgon, o sov till o från fram till halv tio då Felix ville gå upp.. Jag fattar inte.. Igår kväll var ja skit trött.. låg o kollade på Beck o när slutet av filmen var så höll ja på att somna, då gick jag till sängen istället. Men när jag väl la mig i sängen så var det samma visa igen, ligger o vrider o vänder på mig i flera flera timmar innan ja somnar.. Tankarna snurrar o det kvittar hur mycket ja försöker slappna av o inte grubbla en massa så kommer tankarna smygandes tillbaka igen.. När jag väl sover, drömmer ja de mest konstigaste drömmarna, o vaknar hela tiden.. Jag är helt slut i kroppen just nu o orkar ingenting.. Tårarna är aldrig långt ifrån, men man lägger på denna glada positiva sida för att ingen ska förstå, fast att jag vet att dom som känner mig allra bäst förstår, de vet nog mer än jag tror..

Hoppas nu att chefen tar bort mina tider i mars o inte lägger mig på några i april.. Så jag kan fokusera på att börja må bättre igen, o skolan o på Felix. Även om jag behöver de extra pengarna så.. Men ja har juh Mary Kay som jag nu ska satsa mer på, tjänar bättre o det är så roligt att åka ut o träffa nya människor o dela med mig av glädjen över dessa produkter.. Är även glad över att min kära Tina nu beslutat sig för att börja. Nu är vi två som kan kämpa tillsammans och peppa varandra. Du o ja gumman, ALLTID!!

Felix har nu även börjat säga igen att han inte vill till pappa, vilket ja blir lite orolig över, vill inte att det ska tillbaka till ruta ett igen nu när det gått så bra ett tag, vi åkte förbi där han bor igår o då sa han det flera gånger tills va hade åkt förbi. Idag när vi skulle gå till dagis nämnde han det igen, inför honom försöker ja inte göra en sån stor grej utav det, utan pratar mest bort det och lägger in positivt att han ska dit på tisdag (imorgon) o leka o ha roligt med pappa o sara o putte. så då har han inte sagt nått mer för stunden.  Ska ringa Anders och prata med honom om detta senare..

nej nu ringde Jenny o va irriterad över sjukhuset så ja ska prata med henne nu..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback