Telefonen

Den har verkligen gått i ett nu i två dagar, är det inte folk som ringer till mig så är det jag som sitter o ringer o bokar en massa.. Åhhh de ska bli så kul detta, o det går juh så bra.. har redan massa bokningar o massa på gång.. o mina nya konsulter, Wow vilka människor. Alla är så taggade o har redan ordnat folk som vill boka klasser, o ni har inte ens fått sakerna än.. shit va duktiga.. O Tina, du är så duktig , ska bli så kul när du haft din första klass på lördag o se hur det gick :) O Jenny, som redan är taggad till detta o har inte ens bestämt helt än. Vi ska lösa detta åt dig de lovar jag!! Vilket gäng vi kommer att bli !!!! :)

jobbade även på Mc idag, gick väl ok men de va inte nån höjdare... Började med att ha möte med chefen, han ville veta lite varför jag mår dåligt osv... slutade med att vi prata om han.. jaja.. thats life.. gjorde inte så mycket.. va inte så sugen på att prata om mig faktiskt..

sen när jag kom hem så skulle jag sätta på datorn, o det gick inte.. så nu har min statonära dator gått sönder oxå.. hmmm.. ska köra den till pappas kompis i kd nästa vecka... hoppas på att det bara är nått simpelt fel.. 

nej nu ska ja ta mig nån macka o sen ska ja ringa Banke o se vad han ville när han ringde :) 

Puss o kram
                                                                                                           ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback