Tröttsamt

Denna dag känns väldigt lång om jag får säga mitt..
Är fruktansvärt trött o det blir juh inte bättre av att man ska försöka förstå hur man skapar en hemsida.. Hmm jaja, de kommer väl det med, börjar fundera på varför ja valde dessa datakurser.. men de är nog kul när man börjar lära sig lite..
Har iaf börjat få¨grepp om photoshop så de är juh bra iaf..
Gjorde en bild som ja tänkte ha på hemsidan men ja får juh inte in den på nått bra sätt.. o så vet ja inte om ja är riktigt nöjd med den heller...
 
Vi får väl se om jag ändrar nått på den ikväll.. nu ska jag iaf lägga ner dator arbetet en stund.. Felix kollar på film o slumrade till förut, så ja fick snabbt gå ut o väcka honom.. han ska juh sova ikväll oxå..

Nepp skriver nog mer sen..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback