Patetiskt

Förstår verkligen inte hur vissa tänker, hur kan man? Det är verkligen inte normalt. Man gör bara inte så, de svider i hela hjärtat att veta att någon kan resonera så om någon som ja älskar! Jag kommer aldrig att kunna förstå det tänkandet. Jag kommer aldrig göra det, och jag kommer absolut aldrig kunna resonera så själv.. De jag älskar och bryr mig om kommer jag ALLTID sätta före mig själv och mina behov. Genom mina handlingar med detta får jag mina behov tillbaka av de personer, Jag blir minst lika mycket älskad av dom som dom blir av mig! Det är det som betyder något för mig, bandet jag har till dom jag håller närmast mitt hjärta! Hur kan man inte vilja ha det?? Vad kan vara mer viktigt?? Jag bara undrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback