Trött!!



Så här snygg känner ja mig idag.. Hatar kaffe men idag funderar ja nästan på att häva i mig en liter av det. Har knappt sovit alls inatt, drömt en massa konstiga saker o vaknat flera gånger i timmen.. Är helt fucked up just nu.

Har juh ny design på bloggen som ni ser, visst vart den bra?? Jag är iaf skit nöjd, ska ringa Banke sen o se om han är klar med den.. Men antar att han var uppe hela natten så han sover nog nu. Och man ska juh inte väcka den björn som sover sägs de juh. En sak som ja vill ändra på, men de är inget utav det han gjort, utan vill bara byta bilden på sidan o det vet jag inte hur man gör..

Nej nu ska ja gå in i en dusch o se om ja kan vakna lite..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Banke

Väcka en björn som sover???

Väcka en fjolla menar du väl???

Hahahaha

2009-05-19 @ 13:35:14
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback