3 år

Min underbara älskling har fyllt 3 år idag, eller ja igår eftersom klockan är kvart över tolv.. Iaf, fattar inte vart tiden tar vägen, känns fortfarande som att det var igår vi låg på förlossningen.. Han är inte längre min lilla bebis, nu är han min lilla stora pojke.. shit va fort det går, snart går han i skolan oxå..

Dagen har vart helt underbar o fullspäckad så har inte haft tid att skriva om hans dag förns nu.. Morgonen började med att ja o Micke gick in till han o sjöng när han fortfarande sov klockan åtta. En liten Felix som sken upp som en sol då vill ja lova, kunde knappt öppna ögonen men leendet fanns där.. Han fick öppna två packet, ett med en radiostyrd Bärgarn och en med en stor Mc Queen bil i som även hade vingar o kunde skjuta raketer.. Gissa om någon va super nöjd :)

Micke åkte till jobbet och vi fortsatte o leka med hans nya grejer. Mormor kom hit med bullar o kakor o lite grejer.. Har juh inte direkt haft ork till att sköta hemmet denna vecka när felix vart sjuk, men när mormor började putsa mina fönster (fick nya blommor till köket o man kan juh inte ha skitiga fönster då.. haha) så fick jag orken o lusten tillbaka att börja städa ordentligt (mer än att bara plocka rätt) sen kunde juh inte mormor låta bli att fortsätta hjälpa till.. Tack världens bästa mormor!!

Efter det var ja o handla medans Felix till en början mot sin vilja fick vara hos mamma, vilket tog tid för man får juh springa som en yr höna på maxi för att hitta allt :) Felix fick packet av mamma o syskonen, en doktor väska, han älskar juh o laga oss här hemma när vi slår oss o allt, så han går stolt med den väskan nu o leker doktor :) Sen hem o laga mat o mysa.

När Micke kom hem fick Felix även öppna 2 till packet, o nu är han ännu mera nöjd. Han fick ett flipperspel (Mc Queen) och en stick såg.. så nu har det sågats o spelats för fullt under kvällen :)

Telefon har gått varm idag från alla som velat gratta honom.. Poppis min lilla grabb :)

Bilder kommer i morgon..

Nu blir det sängen..

Puss o kram..

*Älskar min stora skruttunge och min underbara Micke, Ni gör mina dagar så otroligt värdefulla*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback