Helgen


Helgen har gått snabbt. Speciellt gårdagen.
Igår åkte jag och hämtade Felix hos Anders klockan ett, sen åkte vi vidare för att hämta upp mormor och Tilda och sedan åka och kolla på Mora Träsk.
Showen var bra, både Tilda och Felix var nästan längst fram vid scenen och var med och sjöng o dansade :) Jag och mormor satt längre bak på stolarna och kollade på dom.
Efter showen skulle vi se till att få en autograf och bild på Felix tillsammans med sångaren. vart en bild med Felix som tittade ner och var blyg . Ska bara komma på hur man lägger in bilderna på bloggen från mobilen oxå :)
Efter det åkte vi och lämna en mycket trött och sliten liten grabb till Anders igen.






Efter det bar det av mot Örebro vid sju tiden för att gå på RAW.
Måste säg att det var sjukt kul. Var dock inte så imponerad av
Messiah Hallberg. Visst han hade ett par bra skämt, men större av tiden han stod på scen var det sådär. Alla andra dock var skit roliga. Vissa stunder skratta jag så mycket så jag trodde bebben i magen skulle komma ut :)

Özz Nûjen, Nour El Refai, Al Pitcher, Soran Ismail, Mårten Andersson mycket mycket bra jobbat!



Tack så mycket Maléen för presenten, den var mycket uppskattad och behövd.


Nu är äntligen lilla skrutten hemma oxå, han har feber men är ganska pigg ändå. Kollade i halsen på han förut och ser ut som att det är halsfluss igen.. Blir att ringa sjukhuset i morgon, ska även ringa MVC för att få förlängt läkarintyg..

Nu ska ja gå ner till mina boys som leker där nere.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback