Tjohej

Kan ju nästan tro att jag snart ska föda, sägs ju att man får sån energi i slutspurten. Energi och städmani har jag fått nu de sista dagarna.
Idag har jag rensat lilla vardagsrummet även kallat stökrummet, Jag har snart tvättat upp all tvätt inklusive bebis kläderna. Vi har fått upp skötborden, gjort i ordning dom,jag handlat, jag och Felix har pysslat, lekt, myst och ja en massa massa mer har blivit gjort.

I morgon ska jag fortsätta tvätta och lägga ordning alla bebiskläder, fortsätta rensningen i Felix rum medans han är på dagis, jag och Felix ska sen måla spjälsängen så vi kan få klart den delen oxå. Sen kommer susanne en sväng oxå tror jag, Felix fick henne att lova det iaf.. haha
Ska även ta tag i massa pappers saker i morgon och skicka in.

kvällen har varit lugn, kollade på hemliga miljonären. Blir gråtfärdig varje gång. Helt ofattbart att människor lever så. Och en annan klagar på att det är kallt ute och att vintern varit hemsk, men en annan har iaf ett hem med åtminstonde 20 graders värme att komma hem till. Usch säger jag bara.. 

Nej nu ska jag ta mitt pick och pack och krypa ner brevid the one and only.. Ska ju upp tidigt i morgon med Felix.. 

                                                                        Natti natt  



Kommentarer
Postat av: Jenny

Och 20 grader, de är riktigt skitvarmt de att ha hemma ;).. 18 räcker ju oftast. Men ÄNDÅ klagar man!!!

Och föd inte än snälla du!!! Låt bebis stanna några veckor till, typ 2 iaf =)...

Får du bakmani förresten, då har du mitt nr ;)

Puss o godnatt!!

2011-03-02 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback