Trött men otroligt glad!

Ja tröttheten försvinner inte. Men jag känner mig så glad idag.. Solen ger mig ny positiv energi och min älskade skatt är äntligen hemma..

Igår efter jag hämtat honom på dagis åkte vi och köpte glass och åkte hem till mamma, satt där på altanen i solen o njöt.
Micke kom dit efter jobbet av order från Felix :)
Hemma sen åt vi mat, spelade Uno och myste en massa..

Idag vart jag väckt med en puss på kinden och på armen. Finns det nått bättre sätt att vakna på, sen hoppade han upp o myste brevid mig en stund. Prata o bubblade om allt som vanlig. Klockan nio gick vi ner och åt frukost.
Susanne har även vart och hälsat på, även hon fick äran att vara med på ett parti Uno, sen gick vi ut i det härliga men dock lite blåsiga vädret. Slutade tyvärr med att vi fick gå in efter 15 min för att Felix trillade och slog i benet ganska hårt, då ville han inte vara ute längre..
Nu väntar vi på att Tina, Alicia och Linnea ska komma hit, så får de leka o busa lite.

Resten av dagen märks de vad som händer..

Jag ska bara njuta av dagen iaf..






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback