Motion

Precis vart ute och gått med M. vi gick till jutviken och tillbaka tog ca en o en halv timme. skit skönt var det...

Nu kollar jag på Greys, skulle ha lagat mat men M erbjöd sig att laga maten så jag fick kolla på mitt program ist.. Vilken lyx jag har, blir riktigt bortskämd :) Han slutar aldrig förvåna mig med positiva saker. Sen klaga han på mig att ja kom ut i reklamen o var rastlös. Men ja är juh inte van att det är någon annan som sköter maten.. Det har juh alltid vart jag som gjort det. sen ja o Anders flytta ihop första gången. Hände juh inte ofta som det inte var jag som gjorde maten.. Gillar juh visserligen att laga mat, men skönt med lite omväxling faktiskt. Även om mitt kontroll behov gör att jag måste smyga ut o kolla lite.. haha.. ne då så farligt är det inte..
Nu står lasagnen i ugnen o väntar. M åkte hem en snabbis för att duscha o byta om, sen ska vi äta o mysa..

Så detta lär bli sista inlägget för idag.. Natti natt på er!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback