trött

just nu är jag verkligen trött på allt! varför ens lägga ner energi på det!! ja fattar verkligen inte..
nu är det dags att sluta tänka på alla andra före mig själv, de enda ja kommer att göra det med är de jag vet jag får tillbaka nått av. Alla andra kan bara ha de.. Jag vet vilka som alltid ställer upp utan bekymmer, jag vet vilka jag kan lita på. Och dom personerna är de enda som betyder nått för mig just nu! Felix, min familj o mina närmsta vänner!

Nu tänker jag inte ge med mig, nu ska de visas att det minsann inte bara är att köra över mig. Jag tänker inte ödsla mer energi på dessa folk som tror att de kan göra precis som de vill, o som tror att jag bara ska ställa upp på allt.. Nepp säger jag bara.. så är det med de.. Behöver inte skriva så mycket mer.. har fått prata av mig ganska mycket idag med både den ena o den andra..

Tur iaf att Felixhar vart på bra humör, lekte en massa ute förut, sen gick vi in o laga mat, Han åt hela tallriken denna gång som var en normal portion, som belöning fick han lite glass efteråt. Sen har vi kollat på bolibompa o så kom mamma en sväng o lämnade lite bröd o mjölk till oss.. efter det så gjorde vi i ordning bubben för sängen o så myste vi en stund till i soffan o nu sover han gott i sin säng.. Ikväll blir nog en tidig kväll.. är gör trött idag.. tar på krafterna o vara arg.. Men först ska ja ringa Tina..

fast nu ringde Jenny så ska prata med henne först..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vem äre som ska gifta sig? Ska du vara brudtärna eller brudnäbb eller vad det heter?

2009-04-16 @ 21:45:42
URL: http://luckybec.blogspot.com
Postat av: Banke

Jag var också helt slut när jag kom hem idag... Blev faktiskt lite brunare.. Tack vore Felixen... Hihihi

2009-04-16 @ 23:06:32
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback