Underbar helg

Är precis vad jag haft..

Fredag, jag o Tina o Allis åkte till karlstad o shoppa, var jätte mysigt, hittade lite till mig o några saker till Felix. Sen käka vi även god mat på ett mysigt ställe.. Som vanligt när ja o Tina springer i affärer så tar de längre tid än vi tänkt så kom hem ganska sent o då var det bara att hoppa in i en dusch o göra sig i ordning för att dra till Rebbe som hade inflyttningsfest Hade tänkt att vara nykter då men så blev juh inte fallet. :) Först var vi bara några tjejer sen droppa de in lite fler o sen kom det även några pöjker..  Vid tolv drog vi till Mastis, där jag höll på att inte komma in för att vakten inte trodde de var jag på körkortet. Jävla pucko vakt, tillslut så släppte han in mig o sa till mig att ja skulle uppdatera det kortet.. A men eller hur att ja skaffar nytt körkort bara för att jag har annan hårfärg på det.. ska ja behöva göra det varje gång så kommer man juh inte få göra annat än o byta körkort.. jaja han va tydligen en vakt från örebro så de säger väl en del..
Väl där inne var det rätt dött men det var kul ändå, fick världens huvudvärk så ja sluta dricka vid ett, sen en halvtimme senare så gick jag hem till M istället o myste.. Det var iaf en mycket lyckad fredag.

Lördag, M körde hem mig vid tolv då skulle han iväg o fixa en massa o sen köra folk.. Jag började o städa o fixade mig i ordning, sen skulle jag o Jenny åka till KGA där jag skulle hålla i en hudvårdsklass. Var skit nervös då det skulle vara runt nio personer o jag har bara stått inför fyra förut.. Men det gick bra, tappa bort mig ibland men annars var det helt okej.. Tiden drog iväg, så stressigt blev det på vägen hem då allt folk skulle komma klockan åtta hem till mig, halv åtta var vi i stan o då skulle vi till maxi först så att jag kunde köpa något att grilla m.m. kom hem precis efter åtta o två minuter senare dök första personen upp.. sen droppa dom in en efter en.. vi drog igång grillen o ja öppnade en cider, första gick gör segt men sen så rulla det på, det slutade med att jag drack åtta stycken på ca tre timmar, oj va full ja blev.. haha.. Meningen var att det skulle komma några tjejer, men det blev inte så, så det slutade med att jag var ensam tjej med alla grabbar. men det gjorde inget för det är sånt fruktansvärt roligt gäng.. fick mig många goda skratt.
Vid elva tiden dök Jenny upp en stund, lurade även dit M i tron om att jag var själv.. haha. han hade kommit hem tidigare så hans kära vänner tyckte att ja skulle ringa o lura dit han.. o det gjorde ja, alla satt knäpp tysta o han föll för det o kom, rätt roligt när han fick syn på alla som satt ute.. skratta rätt gött åt han.. o han blev inte sur som tur var.. haha..
sen drog alla runt tolv o skulle på krogen, jag stanna kvar med M som var trött, men sen tjata Tina på mig att jag skulle komma till varvet så M söt som han är sa att jag kunde gå så stanna han kvar o la sig o sov.. så jag gick till Tina o dansade lite, det var trevligt. sen gick jag hem o kröp ner under täcket o myste med M..

Söndag, jag o M vaknade vid tio, låg kvar i sängen fram till strax efter elva. då gick vi upp o M gick o köpte Pizza, vi drog igång en film och åt, sen låg vi i soffan o bara myste, efter filmen blev det duschen o sen la vi oss i sängen igen.. Sen var han tvungen att åka o greja.. Jag fortsatte att ta det lugnt, o sen åkte ja o handla med mormor..
Kvällen drog tog en promenad till M, vi såg på film o åt glass.. Jätte mysigt som vanligt.. Sen la vi oss o sov o så körde han hem mig i morse vid nio innan han skulle åka till jobbet..

det var min helg det.. helt underbar har den varit.. o i em kommer felix hem.. ska bli mys det med.. saknar han!!

bilder från helgen ska ja försöka lägga upp sen..

nu ska ja iväg..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: sofia

wow fest o mys hela helgen! ;P

Naaajjjs

2009-05-04 @ 01:30:35
URL: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback