Sol o värme

Ja de är väl ändå typiskt att solen o värmen kom nu när man börjat jobba igen.. Men slutar juh ganska tidigt så hinner juh få lite sol o värme på dagen iaf..

Har juh inte skrivit så mycket nu på senaste tiden som ni har märkt. Har inte haft tid, ork eller lust.. Men vad har hänt då undrar ni nog.. Ja det har väl inte hänt så mycket.. Mest jobbat o på min lediga tid har jag spenderat tillsammans med Micke o Felix.
Jag är nu heller inte singel längre, vilket känns helt underbart. Svårt att ställa om sig från två till tre igen, oss är nu längre inte bara ja o Felix utan det är en till som räknas med i den kategorin. Men jag kommer sakta men säkert in i det. O ja vet att ja inte kan få det bättre än med honom.. han är helt underbar så det finns inte ord för det.. det sättet han tar hand om mig o felix.. ja det finns som sagt nte ord för det...

nu fick jag besök så bäst att vara social :)

kanske skriver mer sen men det vet man aldrig!!

Kommentarer
Postat av: Kobran

Grattis då :) kram

2009-08-06 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback