1/2

Ahh.. Vart har denna dagen tage vägen.. de bara sa poff så var dagen över..

Åkte hem till mamma förut, skulle lämna bilen.. Mormor kom dit oxå o sen kom morfar.. De är så roliga de där två när dom drar igång.  de kan dra igång varandra rätt bra ibland o bli som unga på nytt igen :) men va är de som säger att när man blir gammal o grå så måste man bli det i sinnet.. Ända sen ja var liten så har jag alltid haft dom som mina förebilder, de var min dröm att kunna få skaffa familj o kunna hålla ihop livet ut.. tyvärr vart det juh inte så, men de va nog bäst så¨.. ja tror o hoppas att ja fortfarande har chansen att få det med nästa..

sen la jag o Felix oss i soffan hemma hos mamma, ja hade huvudvärk o Felix va trött så där somna vi.. när vi vakna stod maten färdig på bordet.. lyx.. bra att vara hemma hos mamma ibland så man kan bli lite bortskämd :)

sen körde hon hem oss o vi fortsatte kvällen men mys o bus.. gjorde ordning ett bad till Felix, smörjde sedan in han med en barnolja som ska hjälpa barn att somna in lättare på kvällen.. läste en saga för han o sen la han sig o somna strax efter att ja gått ut därifrån.. 

så nu sitter ja här.. kollar på Beck o äter glassbåt.. 

Igår kväll var ja inne på cdon, skulle se om dom hade några bra billiga barnfilmer, hittade en del, o när ja skulle beställa så kunde man bara beställa om man hade visa kort.. o de har juh inte ja.. måste gå ner o fixa de snart.. har tänkt på de länge.. passade även på att klicka på bevaka Lejonkungen som skulle komma igen.. det är juh felix favvo film just nu.. skulle få tror de va 5 filmer till felix för under 200.. sånna som jag vet att han gillat.. brända filmer äter juh dvdspelare tydligen har jag hört så.. 

nej nu orkar ja inte skriva mer.. 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback